PDA

View Full Version : Kåres Kongereker

Reinsokk
10-19-2010, 21:01
Hei alle sammen!

Er det noen her som har en char i Kåres Kongereker som kan gjøre druiden min som jeg har der til officer?

jeg har lyst til å prøve å stable KK på beina igjen, men siden jeg er eneste aktive medlem og uten officerrettigheter er det vanskelig å rekrutere noen, hehe!

jeg har sendt en melding til Shedevil, men jeg har skjønt at hun har tatt seg en pause fra wow? så hvis noen av dere kan hjelpe meg, evt spørre Shedevil om hun kan promote meg blir jeg glad ;)

Qywas
10-19-2010, 21:10
Shedevil är ofta ute och trollar Thuleforum så du kommer säkert få svar snarast :)

Reinsokk
10-19-2010, 21:15
Fantastisk :D takk for svaret :)

Dodraugen
10-20-2010, 13:19
Kåres Kongereker og Kiss Army... bringer minner tilbake :)

Reinsokk
10-26-2010, 11:19
De i KK som har vært online det siste året er Aeacus, Glorify, Mashul, Tayua, Contego og Siku. om dere kjenner noen av dem, og vet at de fortsatt spiller wow, men på en annen server eller annen character eller lignende, så hadde det vært veldig fint om dere kunne sagt ifra for meg :) evt om noen kan få tak i Shedevil! beklager maset, men vil gjerne komme i gang snarest ;)

Shedevil
10-26-2010, 15:14
Heisann!

Ikke for å være kjip med deg, for jeg synes det er veldig kjekt at noen husker dette guildet og har lyst å drive det videre, men dette er et gammelt venneguild som jeg egentlig ikke er interessert i at andre skal føre videre, uten at noen av de gamle styrer det.

Håper dere ikke blir altfor triste og vonbroten, men dere får nesten bare lage dere et nytt guild og skape en historie for dere selv <3

Lykke til!

Zrixacal
10-27-2010, 13:08
KA er også aktive for tiden.

Dodraugen
10-27-2010, 15:32
KA er også aktive for tiden.

kjente folk i KA da?
hadde vært kjekt med en guildtag igjen